kenangan bersama mereka 2010 :(

ermm . okeyy . korang sume . ingat kann first time kite jumpe ? haha . malu beb . maen awak saye . weyy . kelakar ahh ! haha . nina nina .. kau paling lawak kann ? aku ingat lg time kau cakap '' awak , toilet kat mane ?'' hehe . budak baru laa katekan ! harus di buli . kiterang buli die sampai lemah ! haha .. adoii ! kasihan ..


hari berlalu demi hari . setiap hari aku jalani ngan korang . dari pertengahan tahun form 1 hingga akhir tahun form 2 . banyak kisah suke dan duke kite bersame kan ? saat manis .. errrm ..


waktu tu kan . kau panggil aku yani ! okeyy STOP laa . tak suke panggil laa saye LISA . huhu . alahai . degilnye korang . err pape jea ! hee :) . satu ari tuu ade pelajar baru . name die ''pipah'' kelakarkan ? tp name benar die afifah . qiudd giler orgnye .. kiterang bff dari die masok sebab die dok sebelah lis .. pipah pipah .. ingat tk . ade lelaki hensem lalu depan kelas kite . budak high school . lis minat die ! cite2 kat pipah . okeyy . pipah p usha die tok lis . alaaa ! segan ! die 17 tahun . mak ! pipah ! tk mau laa . jd abg angkat jea laa .. selesai pastu korang ckap tukar topik . ok . borak punyer borak ..


''weyhh ! name geng kite MERPATI sepet ! nak ? ''


aku : giler laa kau wani !
wani : alaa . hbstu ?
nina : ape kate kite wat setiap huruf depan ?
aku : great ! good idea !


try punyer try . . hbs botak pale memikirkannye . yeahhh!


shima : HOI HOI ! EMOGHOTALICAL ! sedap kann ?
kami : err . best gak . name gabungan huruf depan . wah ! kreatif hotak kau ..


mulai sekarang kite ahli EMOGHOTALICAL . gurls no gedik gedik ! fullstop .. after few second .. kite berbincang pasal hari sukan . aduhh mak . asyk tukau topik jea kan ? huhu .. wudeve ..


dah lame kemudian tuu . dalam bulan tujuh . korang ingat tk kite nyanyi2 dalam kelas ? cikgu shuhir datang ! lari ! haha . die kate BISING nye kelas . budak pempuan tp suare rockers . wee :D well laa sir ! kami kan gempak ! haha .. best giler time tuu ..


ulit semula kenangan bersama ~


one day .. seorang sahabat kite masuk hp . excident . hmhm . kesian .. semua melawat ! irma . soryy kiterang bukan tk nak melawat lame tp ade hal laen . so kite blah kann dari situ ? bile dipikirkan balek . kite as geng rapat sgt kan ? dan caring ! sweet sgt korang persahabatan kite kalau dapat diimbas . semua kenangan tetap ade dalam in gatan . akhir tahun dah nak dekat 2011 tahun depan . awak awak semua . korang ! aku sayang korang sgt2 .


satu hari aku kene panggil pengetua.
''lisa , surat dari jabatan ! ''


wat the hell ! ssbj ! NO ! tk nak !
okeyy . tawaran tuu dah di tolak ? korang sume nangis kan ?? jangan nangis sayang . aku tak kan tinggal kan korang ! janji .. tp .. ayu dah tinggalkan kite dulu kan ? allah mybe lebih sayang die ! ayu ! jgn pergi tinggalkan kiterang ! sedekahkan al-fatiha untuk die . semoga tenang kat sane .


hari niy hari lass . korang . selamat bercuti . ermm . next year kite sume same kelas kann kann ? harap2 mcm tuu !
emy nyanyi .. lgu tuu buadd aku tacink dan terkilan and so on .. mybe terase

''tiada guna ku tangis ratapi perpisahan , yg berlalu biarkanlah ''

ohmygod ! tk kan korang nak lupe kan aku lepas aku pindah ? okey ! kalo itu yg kau nak ! :'(


naek form 3 . horray ! still skull situ . but .. bulan due . lisa akan pindah shah alam . ape kan daye ? terpakse ikut . mase2 yg ade niy akan diluangkan bersame korang . yang begitu aku sayang . aku dah tak tawu nak taip ape lg . mungkin bnyk yg aku nak luahkan . tp aku tk ley ! hanye seberape pic kengan kite bersame yg aku simpan . hope kau rang copy and save tau . *khas tok emo jeaa ..












nanti liss upload lg tau . sabau ! hehe :)
tata