si cilake !

ish si celeke niy . mcm hawau ! geram lha ak ngan kau ! sakedd kan atie ak bile ak on9 ! semalam kau da tnye ak dok mane , skola ap , ae niy ak on9 tetibe jea im dari kau . *wey . ko dok mane ? nyirap darah . kau dah tnye kenn semalam ? ak bukak page laen . tettibe im msg lg dari die ! nyibok lha kau ! ak of9 . on9 balek . kat imbox pulak kau sent msg ...

''ko form bpe ? aq nak ko la , tp ko dh berpunyer''

tu hah ayat die . *awak ! neok la . die ganggu saye laa . ahh ! lantak kau .. malas ak nak layan . gambo ak die komen . kat wall ak die post . kat status ak , die komen . eyhh si lahabau niy ! tembak kau mampos terus .

td die cakap . ''eh ko sonbunk ah'' HELLO ! piggy mati same kau ! sape kau nak ganggu idop ak ?

  • ko sombunk ah
  • dh adw owunk nk ko , ko xnak
  • aq bako umah ko
  • idop ko xsenang
  • pakwe ko pon xsenang
eyhh jantan sekor niyh . dah habis kau berceramah ustaz ? komaen panjg lg kenn ko im ak ? tp kt sini short cadd je laa . wahai EN AMIRUL HAKIMI *YANG DASAR ANAK KELING . TAMEL . BADIGOL SOOD sekalian . adeq mellissa yang kau admire sgt niy TAK MINAT kau langsung ! PAHAM ? kalo kau tk paham jugak ak tk tawu nak cakap bahase ape lg . bahase hanjing takot kau tk paham . bahase babi pulak dose . . kau jgn sampai bahase HELL aku gune ! :/ 

*kau hanyer kambeng jantan yang perasaan diri kau macho ! SORRY TO SAY ah ! ak memang benci gileer ngan kau . maaf kalau kau TERbace entry ak niy ! 

and one more thing . mybe u bace ayat niy tau sebab ak tau kau selalo neok neok belogg ak yang terlampau buruk niy .. 

''AKU DAH DELETE KAU DARI ACC FB AKU and AKU DAH BLOCK KAU hanjing ! ''

okeyy . fullstop . harap kau mengerti .
sebelum aku undur diri and end story pasal kau . aku nak say ayat niy tok kau .. ASSALAMUALAIKUMWARAHMATUALLAHIWABARAKATUH ! hah ! sebab kau mcm ustaz kan ? HAHA !

GO HELL baek kann kau ? aku doa kau went syurge tertinggi . segale kate2 and maki kau yg giler babi melampau tu ak hargai laa kawan !

-the end